Vážení zákazníci, vzhledem k aktuální situaci , vám nabízíme možnost online objednání , kde si můžete již nyní z pohodlí domova vybrat vámi určený volný termín objednání a čas, aby jste nemuseli čekat. Termíny se již pomalu obsazují a proto Vám dáváme prostor a možnost k objednání. I když termín, který by vám vyhovoval bude obsazen, můžete využít i objednání po telefonu a společně najdeme termín tak, aby jste byli spokojeni. Děkujeme a těšíme se na vaši návštěvu. Kolektiv pneuservisu

Novinky

Nově dekarbonizace motoru je možná i u nás!! Zavádějící ceny !!!Do 29.2.2024

13.12.2023

Vnitřek vašeho motoru bude po dekarbonizaci jako nový, díky čemuž předejdete budoucím investicím do oprav usazeninami znehodnoceného motoru.


Do 1 999cm3--1690,-Kč
Od 2 000cm3
do 4000cm3--2290,-Kč

Dekarbonizace motoru

14.12.2023

Optimalizuje výkon benzínových a naftových motorů:

  • Spotřeby paliva a oleje o 5–10 %
  • Má vaše auto zvýšenou spotřebu paliva.
  • Prodloužení životnosti motoru
  • Snížení hluku a vibrací motoru
  • Výkonné a dynamické zrychlení
  • Zarovnání komprese
  • Odstranění sazí z výfukového potrubí

Karbonové usazeniny v systémech a součástech motoru brání průtoku paliva a vzduchu. Uhlík je vedlejším produktem spalování paliv. Srovnáme-li motor s krbem, je uhlík obdobou sazí, které vznikají při spalování dřeva. Stejně tak vznikají při spalování paliva na stěnách bloku válců, pístů a ventilů karbonové usazeniny - směs sazí, pryskyřic a laků. To brání normálnímu chodu motoru. Ve spalovací komoře motoru se na vnitřních stěnách nanáší usazeniny koksu, zhoršuje se spalování, palivo se plně nespotřebovává a výrazně se zvyšuje teplota uvnitř motoru. To přispívá k jeho rychlému opotřebení. Tvorba karbonových usazenin je typická pro benzínové a naftové motory.

Zvláštností naší metody jsou chemické vlastnosti vodíku, který je schopen vyčistit karbonizaci motoru za pouhou jednu hodinu. Směs vodíku a kyslíku je do motoru přiváděna přes sání vzduchu, což ovlivňuje uhlík na atomární úrovni. Uhlíkové usazeniny se štěpí na molekuly, snadno se oddělují od prvků motoru a vyplavují se výfukovým systémem.

Tento postup je naprosto bezpečný, protože nedostatek agresivní chemie a mechanických sil nepoškozuje motor. U vozů s nájezdem nad 50 tisíc kilometrů se doporučuje provádět odkalování vodíkem, a to každých 15 tisíc kilometrů.

Preventivní čištění filtru pevných částic a EGR ventilu bez demontáže motoru Služba zabraňuje tvorbě karbonových usazenin a čistí popel v počáteční fázi, čímž zabraňuje jeho hromadění.

Čištění motoru vodíkem umožňuje vyčistit katalyzátor, filtr pevných částic, písty, pístní kroužky, zapalovací svíčky, vstřikovače, kyslíkový senzor (lambda sondu).

<--